Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 22 juni 2019

Andra halvan


Vi gjorde en cruising senare under eftermiddagen. Började vid Bryggan där man fick hålla i sej allt vad kjoltyget höll.


De kännspaka bodarna.


Stången. Vi drack kaffe och åt jordgubbstårta här.


En kort sväng till Runebergs stuga.


Sist till Aspegrens trädgård. Här var mycket fint att fota.










Till sist tog batteriet slut i min kamera och jag var färdig att åka hem. Vi hamnade i vårt växthus där jag dukat upp med levande ljus. Gjorde en sallad och gubben grillade kött. Där spenderade vi vår afton i lugn och ro med Chris Rea och Sade som underhållning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar