Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 10 juni 2019

Att ta en stilla kväll


Jag tar en stilla kväll som för att inte förivra sej från början av veckan.
Gjorde en snabb akvarell inspirerad  av en kudde i farmors soffa. Ibland måste jag bara ta mej tid att sätta mej med penslar och pennor. Behöver inte bli nåt storverk bara jag får avbilda något.
Har gått runt med Zeb och tittat på "grödorna" Han är lite halt på ena frambenet i kväll så vi går varsamt fram.
Tittat på ett avsnitt av släkten Medici och har för avsikt att hinna ännu ett i väntan på att gubben får klart veckans kvällsskifte. Ätit rågbröd i solen. Jag lever njuter och djupandas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar