Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 7 juli 2019

En bra söndag


Ställde igång med drejning på förmiddagen i garaget. Har tänkt på det i flera dagar nu och min kreativa sida fick sej en knuff efter att jag tittat på senaste Ernst avsnittet till morgonkaffet.
Det blev en kruka, en spillkum och ett fat. Bra så.


Senare under eftermiddagen var vi bjudna på mat vid villan som sonen och flickvännen hyrt i helgen. Kändes som världens ände men så otroligt vackert när vi väl kom dit. Som ett minilappland.


Avrundar veckan med ett litet skryt. Fick detta tillskickat av min vän i dag som också hörde till de fyra som tilldelades primusmagistervärdighet. De´ ni.
Året var 1983.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar