Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 10 juli 2019

Teaterkväll


Ingen lätt match i dag att fota pyttesmå blommor som darrade konstant i vinden.

I går kväll plockade jag upp mamma och vi mötte upp syster vid Strandis. Vi tog oss en helkväll med god mat, skratt och prat. Vi är alla sommarbarn och firar oss tillsammans på detta sätt. En sån rikedom dessa stunder.


I kväll ska gubben och jag på Pedersöre teaters föreställning och jag undrar hur många lager man ska bylta på sej och hur många plädar. Har en gång suttit och frusit och skakat som ett asplöv där och det tänker jag verkligen inte göra om. Det regnar åtminstone inte om man nu ska se det från den ljusa sidan. Men hej, vi är just i mitten av juli och endast några plusgrader på mornarna när vi stiger upp. Inte rimligt enligt min mening.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar