Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 4 juli 2019

LR kväll


Rosbukett och ny grönväxt pryder vardagsrummet efter min födelsedag. Duken är också rätt ny som jag köpte från Sunds när jag såg att den skulle bli riktigt bra på vårt vardagsrumsbord.

Lite piggare i dag efter en god natts sömn, kanske att det börjar närma sej veckoslut också gör sitt.
I kväll ska jag med en arbetskamrat på LR:s hälso och skönhetsevent och det ser jag fram emot. Tycker jag bara hållit mej i hemknutarna den senaste tiden och börjar känna mej smått skogstokig så lite ombyte bör göra gott. Hoppas få lite goda råd för mitt böldiga fejs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar