Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 12 juli 2019

I mål


Så kom även jag i mål och bjöd gubben på ett glas rose´, han stackarn har ännu en arbetsvecka före ledigheten. Det har varit nedräkning för varje halvtimme i dag och humöret har stigit. Hur efterlängtad kan en semester bli.
Och vilken tur att vi inte drogs med i den här open air karusellen för den hade vi aldrig orkat med eller varit tillräckligt intresserad av. behöver vi nödvändigtvis höra Whitesnake är det bara att gräva fram nån gammal cd. Fast taxi kommer jag få agera senare i natt, det erbjöd jag mej frivilligt till.


Lagom till semestern fick jag hem ett bokpaket. Somriga feelgood böcker som inte kräver extra eftertanke. Före dessa har jag en lånebok att läsa igenom först.
Det är som bäst nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar