Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 25 juli 2019

Lillpojkens dag


Vår lillpojk blev 25 år i dag.
Lägenheten för varm för kaffebjudning så vi satsade på det här hemma istället i skuggan. Dagen och sommaren han föddes var lika varm, kanske därför han valde att komma en månad tidigare än väntat.


Jag hade målat honom en tavla, från ett Porcupine Tree skivomslag vilken verkade uppskattat.


Dagen till ära har New Dawn rosen slagit ut i blom. Bedårande vacker.


Och jag har beställt mej en Canyon landsvägscykel. Hade jag aldrig trott och nu blir väntan lång.
Tills dess ska det simmas och chillas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar