Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 16 juni 2012

Ljuvlig som en midsommarnatt


Så trodde jag aldrig jag skulle beskriva ett skurmedel.
Måste få tipsa om detta fantastiska fönsterputs mitt i min egen städning. Maison belles produkter är för övrigt ett måste i detta hus. Jag har putsat fönstren i vårt sovrum och vill efter det helst stanna i rummet hela dagen, så fantastiskt gott och rent doftar det efteråt. T.o.m gubben var hit och sniffa före han for på länk.
Köp det och du blir lycklig åtminstone för en stund. Finns hos Petterssons trädgård bl.a.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar