Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 23 juni 2012

Midsommardagen


En sån fantastisk dag vi haft.
Satt på förmiddagen med min sticksöm i trädgårdsgungan och kom på att det vore perfekt cykelväder eftersom solen sken och bara små vindpustar. Gubben var strax med på noterna.
Ca 29 kilometer blev det rutten: Esse-Kållby-Bennäs-Edsevö-Kållby-Esse. Vårt Finland visar sej från sin absolut bästa sida nu och det var så skönt att bara trampa på.
Väl hemma blev det mat på terassen och efter det dånade jag av för en stund.
Har annars hållit mej i skuggan i dag för resultatet efter gårdagens sol är svedda axlar och nacke, aj aj.
Jag fullkomligt älskar lata dagar som den här, jag är som gjord för sånt. För en stund i alla fall, annars är jag rätt rastlös men jag har så väntat på den här midsommaren. Love it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar