Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 29 november 2015

1 advent


Så är vi åter en gång in i adventstiden.
Den mysigaste tiden på året om ni frågar mej.
Det är nu soldagarna brukar räknas för kommande sommar och i alla fall denna första adventsdag har solen så vackert visat sej.
Vi tog en skogspromenad och jag bar hem lite granris och gjorde oss en minigran på trappan.
Så har jag packat ner mina akryler för morgondagens hängning. Har istället fått söka fram gamla akvareller att fylla väggarna med så det inte ska se för tomt ut.
Annars myser vi mest omkring här hemma i sockfötterna. Tänder ljus och äter färska jultårtor.
En härlig start på adventstiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar