Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 7 november 2015

En lördag


Spunk med datorn i dag så jag tar till lite nödhjälp.
Dagen började med världens huvudvärk och det sitter verkligen dåligt en ledig dag. Men burana och massage lindrade ändå rätt snabbt. Har hela rygg och axelpartiet i olag och har tid till en riktig massör på onsdag.
Trots det dystra och småregniga väder dagen bjudit på har jag spenderat ganska mycket tid utomhus. Zeb och jag hämtade material från skogen och jag har gjort småpynt vid trappan. Krattat bort det absolut sista av löven och ställde sedan undan krattorna för nu blir det helt enkelt inte mer.
Småfåglarna ska så småningom ha hjälp med mat så jag har gjort godis åt dem att mumsa på kalla vinterdagar.
Men bilder från dagen finns fortfarande i kameran och jag får lov att återkomma med dem en annan dag.
Vi har förbokat platser till bion ikväll. Bond är ett måste och ska helst ses på vita duken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar