Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 16 november 2015

Det nya galleriet


Vi har besökt det nya galleriet i Bennäs. Galleri Bruno i kulturhuset AX.
Det blev ett positivt möte med rena ytor och snygga möbler. Just nu är det fotoutställning på gång och nästa månad, december är det min tur. Mycket pirrigt må jag säga och det jag grämer mej mest för är själva tavelhängningen, det är aldrig lätt. Men det gäller att ta god tid på sej och ha nån sorts plan i huvudet så löser det sej nog. Det är så fint att ha nåt smått och gott att se fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar