Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 13 november 2015

Skolhelg


Så kom då äntligen fredag och jag har hunnit elda i allt som går att elda i här hemma. Rått och kallt.
Zeb och jag tog vår sedvanliga nap under fleecepläden och nu känner jag mej pigg men en aningen groggy. Man blir det av dags napar.
Men hur som helst så är det skolhelg som ligger framför och som jag har längtat. Det känns som en evighet sen sist, så det är så på tiden. Samlar ihop mina pennor och pinaler, det står modelltekning två på schemat så det gäller att vässa pennorna före jag dra iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar