Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 27 november 2015

En fredag i ljusets tecken



I ljusets tecken ja, fast jag började dagen med att se dokumentären Tills cancern skiljer oss åt och grät och snorade igenom hela. Har du inte sett den så gå in på arenan och se den.


Ringde min närmsta svägerska och bjöd på kaffe och pratstund mitt i mitt fredagsstädande. Där fick vi ett par timmar att gå galant.


Sen efteråt kom jag igång igen med städandet och nu har jag satt upp lite ljusstakar och stjärnor till tonerna av Michael Buble´ s julsånger. Det börjar arta sej med både lilla jul och första advent bakom knuten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar