Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 4 november 2016

Aldrig ensam


Med en hund i huset är du aldrig ensam.
När jag kom hem från arbetet i dag läste vi inredningstidningar tillsammans och nästan åt choklad tillsammans. Nå jag åt och Zeb dreglade. Sen sov vi tillsammans i soffan, han hopkurad i ena änden och jag ihopknycklad i andra.
Så mysigt att ha en gosig hund som söker närhet mest hela tiden. Nu när det blir kallt är han en skön värmekälla att värma sej mot och om mornarna när väckarklockan ringer sträcker jag ner en hand från sängen och får en varm nos i min hand.
Något kommer fattas mej den dag han inte finns där.


2 kommentarer: