Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 3 november 2016

Trötter


I dag är en riktig trötterdag.
Gick bra allt tills jag kom hem men så kändes det plötsligt som om jag gick omkring med en stor sandsäck på ryggen. Efter maten la jag eld i spisen och satte mej i soffan med block och penna. Kan nämligen inte bara rulla tummarna. Och när man väl påbörjar något är det svårt att sluta förrän man känner det är klart eller pappret är fyllt. Fastän det bara är nån form av mönster ser jag dessutom nu att jag fotat det upp och ner, håhåjjaja...
Till den jurybedömda årsutställningen fick jag ingenting med, men visste det nästan före. Ändå är det lite roligt att försöka. Men jag var i gott sällskap, av 127 inlämnade verk blev 43 utvalda.
Drar upp snoro och går vidare helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar