Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 14 november 2016

En dag att minnas


Det har varit mycket program de senaste dagarna.
Vår lilla tripp i dagarna två och pappor som firades igår.


Därför beslöt jag att denna måndag skulle jag ägna åt min stora idol. Sörja och sakna för att sedan gå vidare. Så jag har läst tidningar, bläddrat i alla böckerna, sett på bilder, lyssnat på musik och tittat igenom en tre timmars konsertinspelning.




Och kommit ihåg mina egna upplevelser från bejublade konserter.


På datorn gick jag igenom fotografier på forumet Leonard Cohen files. Lite stolt blir man ju när man läser vem som fotograferade på hans sista besök i Helsingfors.


Sist men inte minst brevet från managern.

Finfina minnen och musiken lever vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar