Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 7 december 2017

Det finns inga dåliga kläder...


...endast idioter som ger sej ut i detta väder.
Men vi gjorde våra kilometrar i alla fall Zeb och jag. Snön piskade ögonen och jag använde mest ett öga i gången.
Här förut i kväll började jag så smått på med en beställningsakvarell men fortsättningen måste jag sova på.
Så istället rensade jag en av de proppfulla hyllorna i ett skåp som innehåller papper papper och åter papper. En himla massa skolmaterial och nakna karlar. Ja tecknade alltså.
Måste riktigt tänka till vad som lönar sej att spara och vad ska slängas. Karlarna på ca 30 stycken åkte i roskisen. Finns åtminstone dubbelt mer av dem i en annan hylla.
På tal om karlar så kommer Ernst i rutan i kväll. En början på julmyset utan Ernst börjar kännas omöjligt eller hur! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar