Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 3 december 2017

Första advent


Mysigt att börja morgonen med att tända ett ljus och veta att nu är vi inne i advent. En av de allra bästa tider under året.


Jag fick ju sån feelis att jag redan från morgon dukade bordet i väntan på pojkarna. Strök bordstabletterna jag sytt och i samma veva kuddfodral till sofforna.


Tyckte jag hittade så fina "ljuskupoler" i går så jag köpte varsin till pojkarna, inte blir de nånsin för gamla för lite lillajulpaket.
Ljusstaken på första bilden stack mamma in med här i går så inte heller hennes "duliduttan" är för gammal.
Har i kväll suttit hos farmor som var småtrött efter dagens vänfest. Men ändå väldigt nöjd över att hon orkade vara med.
Det var den helgen det. Skönt att den är över kan jag tycka, lördagen var så påfrestande med sin presentation och nervositet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar