Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 20 december 2017

Julonsdag


I kväll hade jag tänkt mej få in granen. Men jag åkte med gubben in till stan och efter en sån pärs orkar man ingenting. Men nu hoppas jag slippa lägga min fot i nån mataffär före julen.
Tycker det går bra i arbetet nu när det spelas så mycket julmusik i radion. Ingen stress har jag fast huset är ostädat. Längtar bara till dagspromenader, bokläsning och allmänt julmys. Kanske få till en målning, vem vet. Om man ska tro på vad de säger i radion ska vi få snö till jul, just nu håller det lilla vi har på att regna bort. Men en vit jul, det vore så väldans trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar