Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 8 december 2017

Kärlek och ond bråd död


Fredagkväll och ur högtalarna ljuder smäktande julmusik av Celine Dion.
Själv har jag fortsatt dyka ner i pappershögarna som skolan efterlämnat. Vissa papper måste man ju bara spara, som den här teckningen från vår filmhelg. När vi skulle lära oss hur en film är uppbyggd och så. Absolut tråkigaste helgen under studietiden medan andra tyckte den var lärorik. Men de här små skisserna fick mej ändå att dra på munnen, hade helt glömt bort. Detta hade det nog blivit en läskig film av har jag på känn. Om kärlek och ond bråd död.
Nu ligger det en hund under mitt arbetsbord och vill ha uppmärksamhet. Blir väl att byta om till utekläderna och ta en länk. Det mår vi båda bra av.
Skön fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar