Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 18 januari 2018

Enkelt med klämmor


Det blev lite tecknande före läggdags i går kväll igen. Alltid lycklig med block och penna.
Rikard Wolff, som också han gick alltför tidigt.

Hade små trevliga paket i postlådan i dag. Fotona och dubbelkorten jag beställde i helgen hade anlänt. Smidigt och snabbt. Dubbelkorten såg riktigt proffsiga ut och ni ska få se dem en annan dag.
Fotona som jag skulle göra fotovägg av var jag också nöjd med och skulle förstås genast ha upp dem. Ramar var det ju tänkt att använda men jag kom på en ide´ och en första hjälp som kan bli bestående eftersom jag tyckte det blev helt ok.


En något oskarp bild men ni ser ju. Enkel uppsättning med klämmor både som upphängning och tyngd. På detta sätt behövde jag bara tre spikhål eftersom jag band ihop klämmorna mellan fotona.
Här går det att variera hejvilt. Sätta till och ta bort om man så vill.
Med enkla medel har vi plötsligt ingen gapande tom vägg.

2 kommentarer:

  1. Sir bra ut me familjen nära å Rickard e så lik se riktigt bra alltihop /mamm

    SvaraRadera