Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 19 januari 2018

Pandafeber


Det är pandafeber i landet och också jag är drabbad.
Följde med flytten i går och var så orolig att resan skulle vara påfrestande för de två pandorna, men de verkade ha klarat flytten bra. Det blir en dag i djurparken i år, det är ju självklart.

Så länge jag kritade till teckningen väntade jag på leverans från Gårdssmak. Hade beställt redan förra fredag men det blev nån fnurra och vi blev lovade leveransen denna fredag i stället. Hade beställ kött, potatis, bröd,mannagryn, tomater och kål, lagom för att se vad vi tycker. Allt verkar riktigt färskt och bra och brödet var ljuvligt gott. Tror nog det blir beställningar också i fortsättningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar