Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 22 januari 2018

Med gott samvete


Vacker solnedgång från skidspåret i går.
I dag har jag som hastigast fått träffa min lillebror och hans mamma när de var på besök hos farmor. Alltid lika roligt och jag ser hur farmor lever upp eftersom de ses så sällan.
Sen är det ju jumppa kväll och visst känns det bra efteråt i kroppen men nog får jag uppbåda all min kraft för att ta mej dit. Särskilt när temperaturen ligger på -20.
Men med gott samvete kunde jag skyffla in blåbärspaj med glass efteråt som lämnade från gårdagens kaffestund.
Och som det ser ut nu blir det en kaffeträff i stan på onsdag med mina studiekompisar. Åh vad jag saknar dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar