Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 29 januari 2018

Svettigt värre


En liten akvarell jag experimenterade med i går.

Det har varit en svettig dag. Hade på nåt vis sett fram emot arbetsdagen. Visste att jag skulle få sitta i lugn och ro och borra och jag hade laddat ner flera avsnitt av Värvet att lyssna på. Men nej, jag hann bara ca en halv timme innan jag behövdes på ett annat arbete där det skulle sågas och då hördes det inte vad de pratade om på normal ljudnivå. Så det var det.
Fortsatte i kväll på jumppan  och där var det också ordentlig pulshöjning och sist men inte minst bastu på det hela.
Prövat nerverna med att få utrett Zebs päls på bakbenen där han är så otroligt känslig. Ett ben fick vi till i kväll och själv tyckte han att han varit otroligt duktig och satte sej snällt för att vänta på belöning. Huhhu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar