Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 17 januari 2018

Utslagen


Visst blir man utslagen av det kalla och bitande vädret.
Zeb är så lycklig när vi kommer hem om dagarna för då vankas det mat, ompyssling och vilostund i soffan. Han är en mästare att breda ut sej och jag får nöja mej med det lilla som blir över.
Skidorna har också vilopaus hittills denna vecka och jag är rädd att tappa gnistan när det blir ofrivilliga pauser.
Kvällarna innehåller nu mest alla slag av värmekällor som spiseldning, bastu och kaffesörplande.
Helt okej det också för det är skönt att varva ner ibland och bara njuta av tillvaron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar