Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 6 januari 2018

Trettondag



Alltså snö vräker ner så det är inte klokt.
Har fått skaka snö av vissa grenar för att de inte ska gå av. Men vackert är det, det måste man medge.
Vi har fått vara på förlovningsfest på eftermiddagen. Ätit gott och träffat en hel del släkt som man annars inte bara springer på så där.
Sen blev det bara en promenad med hunden fast jag tänkt ploga upp skidspåret också. Men snön som kom var som sylvassa nålar i ansiktet och jag tänkte att så roligt ska vi ändå inte ha. Får helt enkelt ta nya tag en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar