Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 26 januari 2018

Fredagsleverans


Så fint med leverans till dörren och så mycket mindre att släpa på själv. Gårds Smak har gjort att jag nu kommit det närmaste min dröm om att någon skulle få sköta våra matuppköp.
Potatis, nöt innerstek, knackkorv, bröd, morötter, tomater, gurka, basilika och röd kinakål blev veckans beställning.
Började helgledigheten på bästa sätt med massage av både rygg och fötter och nu känns det så fantastiskt bra. I morgon kommer jag att vara sjuk och mörbultad som bara den, men det är mödan värd.
Den sköna slöa fredagsfeelingen har infunnit sej och alla måsten är frammatade tills i morgon. David Bowie håller mej sällskap i målarrummet och tanken är att jag ska påbörja en teckning jag haft i huvudet ett par dag. Bara något litet trevligt för mitt stora nöjes skull.
Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar