Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 8 januari 2018

Håll igång


I kväll började rygg och nack jumppan som jag anmält mej till.
Har inte jumppat på snart 15 år tror jag men de som redan då var på jumppan var också med i kväll så egentligen var det bara som man sovit en natt och så fortsätter vi.
Visst har hon blivit tokig är det säkert en och annan som tycker. Ligger i skidspåret, jumppar och har sej. Ser jag tillbaka ett år så var jag väldigt dålig i form och det försöker jag förebygga nu. Jag har en rymlig kropp med en hel massa sladdriga muskler och de ska jag väcka till liv nu så att jag hålls upprätt. Och om jag ens en liten stund skulle glömt bort att det sitter en akter på denna kropp så lär jag inte glömma det i morgon. Tro mej när jag säger att det kommer att kännas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar