Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 1 maj 2019

Maj


Vi fick en riktigt gemytlig valborgsafton tillsammans med våra vänner. Åt grillad nötfile´ och svampar. Grillade frukt och choklad i foliepaket som serverades med vaniljglass och kaffe. Mycket bra om jag får säga det själv.


Välkomstdrink på melon lime och jordgubbe.


I dag 1 maj satte vi förmiddagen på att fixa pallkragarna på plats och fylla med jord. Ännu ska det till några jordsäckar och gödsel. Zeb höll ställningarna.


Majkalaset hölls i  växthuset.


Zeb hade också kalastider.


Nöjd över det som uträttats i dag trots det kalla vädret.


Sen fick jag ligga under täcke och bada balja för att få upp värmen.
Fantastisk med en ledig dag mitt i veckan, detta kunde jag gott ta till en vana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar