Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 17 maj 2019

Ut med kameran


Sommarvärmen har återvänt och vad passar väl bättre än att ta helg då.
Själv har jag hunnit rafsa omkring i ett par bänkar, plantera klematis vid växthushörnet (kan ifs vara en dum ide´) intagit kvällsmat på terrassen och sedan somna i stolen dreglandes i obekväm ställning.
Stilpoäng.
Laddade batteriet i kameran då jag tröttnade på mobilbilderna. När den var fulladdad begav jag mej ut med den i högsta hugg. Tog en massa bilder men tyckte ändå bäst om vitsippan som jag tog som allra första bild så det blev bara den för tillfället.
I morgon ska jag inhandla både jord och plantor och sedan köra fullt ös har jag tänkt. Orkar inte vänta mera nu när vädret bjuder så fint på sej.
Vi kör väl lite hockey igen då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar