Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 20 maj 2019

Växtkraft


Såg i kväll att det var något som stack upp vid pilträden. Små små nya skott sticker upp här och där och jag blev så himla glad. Tänkte att de skulle lämna som några totempålar efter att vi mejat ner alla grenar.


Dagens stora glädjeämne.


Eller kanske ett av två. Gubben har nämligen fixat ny cykelkedja + kassett till min rant och nu är det inget extra oljud då jag trampar.


Och solen återvände i kväll och ingen ville egentligen gå in. Zeb, den stora livsnjutaren tar igen sej efter kvällslunken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar