Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 12 maj 2019

Morsdag


I dag är det morsdag hela dagen lång.
Alla mammor i min omgivning har blivit firade och trots att det regnat på snedden hela dagen har det varit solsken inne. Tänk hur vädret kan ändra från en dag till en annan.
Sockerstinna har vi nu landat hemma i soffan. Tittat på Giro d´Italia fast jag inte varit lika intresserad av cyklarna som gubben utan njutit av fantastiska italienska vyer i stället.
Lillebror kom hem med italiensk kaffe så han har fattat att jag är smått hooked av landet i dessa tider.
Ska vi sammanfatta helgen så tycker jag den varit otroligt fin på alla sätt och vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar