Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 19 maj 2019

Sommar och sol


Jag har fixat till ett utevardagsrum i skuggan av pilträden.
När det inte går att sitta på terrassen i hettan kan man sitta här med nånting läskande och en bra bok som exempel.


Jag har cyklat till mamma och mamma cyklade med mej hem.
Annars har det varit matlagning och utehäng det mesta av tiden. Lillebror har varit här under dagen och ikväll väntar jag på snabbvisit av storebror.


Den här helgen har bjudit på fantastisk semesterfeeling. Trots att det är så långt till nån semester att jag inte ids räkna veckorna. Bäst att bara köra på nu och njuta kvällstid då det går.


Vi har fått oss en ny kompis som ska se till att kyla ner sovrummet till njutbar sovtemperatur. Den här borde vi haft redan förra sommaren men då kom vi på det så sent så alla var slutsålda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar