Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 30 november 2012

Ludiskuffarens tid


Den som ännu inte är ägare av en ludiskuffare, gå för allt i världen och skaffa en.
Var så glad att det var pinande kallt ute i dag. Då fick jag anledning att söka efter den mysigaste mössan ever.
Snygg bild annars men sånt bjuder jag på. Verkligheten är så här och inget annat. Ögonen har tårats och blivit rödkantiga av blåsten. Det sista av gårdagens mascara har gjort mej svart under ögonen. Mycket stylisch yeah!
Nu till saffransbulladegen som jäser över kanterna.
Hoppas du gör din dag till en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar