Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 23 november 2012

Vita drömmar


Har bläddrat igenom gamla vinterfoton och lever på hoppet om en vit jul.
Åtminstone en vit vinter nångång i alla fall. Det här är två år gamla bilder och det var en härlig smällkall VIT vinter. Minns hur vi njöt medan många klagade på kölden.
Just nu är det svårt att fota i allt det mörka så visst är det då bra att ta till gamla bilder.
Kvällen är så där behagligt lugn och skön. Glad att få ha alla samlade runt matbordet igen en gång. Vips så är de ut på spåret igen.
Fixade till mina sista lediga dagar idag och det betyder att jag inte har en endaste full arbetsvecka kvar det här året. Nåt gott förde knäoperationen med sej.
Det tycker jag vi tar en glögg på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar