Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 2 maj 2015

Första lördagen


Första lördagen i maj och visst har trädgården tagit en stor del.
Fjolårsgräs och rester har putsats bort lite här och där och under alltihopa finns liv som ger en lyckokänsla. Tänk att trotjänarna dyker upp år efter år.
Staketmodulerna har vi slarvat hem också.
Men nog var det nära att de lämnat kvar för de var inte alls i bra skick. Men jag stod på mej ordentligt och fick dem till halva priset vilket jag tyckte var helt ok. Högtryckstvätten borde göra susen och lite träolja. De finns egentligen inte mer i sortimentet men har lämnats kvar så de har säkert flera år på nacken redan. Men här ute på vischan duger de helt bra.
Ballerinan blev till i gårkväll mellan 20.30 och 22.30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar