Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 1 maj 2016

1 maj


Så underbart 1 maj väder vi fick!
Nu hade det gått att vara på majkalas i kjol och knästrumpor, nästan.
Efter en väldigt rolig vappenkväll fortsatte jag i dag i köket för att koka munkar. Det blev uppskattat av resten av familjen.
Trädgårdsmöblerna har fått komma fram ur vinterförvaringen och blivit upputsade. Perfekt väder att sitta ute på terrassen, grilla och äta.
Jag tror att resten av dagen får gå i ett skönt lugnt tempo, det är ju trots allt måndag igen i morgon. Skulle jag nu ännu bli på hugget kunde jag tänka mej att rensa upp i nån blombänk. men det är mycket osäkert.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar