Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 4 maj 2016

Uppsnofsad


Jag måste riktigt ha gubben att bränna av en bild när jag kom från frissan i dag.
Borta är det blekglåmiga halvgråa hårsvallet och äntligen har det fått liv och lyster och matchar bågarna superbra trots att det nu inte syns på bild.
Finast är nog ändå min lilla gulleZeb. Med sina vackra vackra ögon som rinner igen, snyft. Vi har tid till ögonläkare i juni och fram till dess putsar och droppar vi konstgjorda tårar.
Nu har jag fyra lediga dagar framför och skulle jag inte vara så ovän med pollen skulle jag njuta till hundra på utsidan. Istället blir det små doser och att känna efter. Tröttheten sitter i men är inget större problem. Så jag får njuta i små mängder helt enkelt.

4 kommentarer:

  1. Vilken fin bild och härlig hund ni matchar varann ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maj-Viol! Sådan matte, sådan hund ;)

      Radera
  2. Ja instämmer, fin bild å gillar tassen i din famn :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annika! Jojo de e mammas pojk :)

      Radera