Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 28 maj 2016

Sommarblomster


Fotade lite sommarblomster under dagen.


Morsdagsrosen från min förstfödda.


Bägarrankan mådde inte bra här inne så den fick flytta utomhus.


Ett trevligt hopplock som välkomnar vid dörren.


Hängpetunian.

Eftermiddagen har gått sin gilla gång. Har gjort det jag planerat och dessutom fått hunden borstad. Nu kommer det skrämmande mycket hår från honom men så blir det också lättare och ledigare för honom. Läst över en bok som har gett mej mycket bra feelis.
Hade hoppats på en liten kvällsutflykt för gubben och mej men nu verkar det inte som om han blir ledig till kvällen så då blir det att tänka om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar