Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 11 maj 2016

Rosen eller rosa


Trodde det skulle vara svinkallt ute och hade inte den minsta tanke på mina plantor.
Men kvällen har faktiskt varit rätt skön så jag grävde ner mina inköp, lite här och där. Kollade noggrannare på var jag riktigt handlat för spirea och det var rosa björkspirea och ingen rosenspirea. Nåja rosen eller rosa spelar verkligen ingen stor skillnad i min värld. I jorden kom de och jag önskar dem lycka till och ber om ursäkt på förhand att de hamnade i min hulda hrm... vård.
Plötsligt var mamma här på blixtvisit och förhöjde kvällen. Vi tog Zeb på en kort promenad, inspekterade växthuset och drack kaffe, sånt man borde göra helt enkelt.
Och nu. Hockeytime!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar