Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 17 maj 2016

Trött tisdag


Har fått äta upp i dag att jag bökade runt bland buskar och blad i går.
En fruktansvärd trötthet som man inte vet hur man ska tackla. Nästan så man mår illa av att tvinga sej arbeta sittandes en hel dag. Men det finns ingenting annat än att stiga upp och gå lite, sätta näsan utanför dörren för frisk luft och dricka vatten.
Men jag var klubbad när vi kom hem.
Hade tänkt börja träffa vänner som det är längesen jag sett men jag var nog glad ikväll att inget var arrangerat, hade aldrig orkat.
Det kan vara svårt för en icke allergiker att sätta sej i och förstå tröttheten men jag kan säga att det är inget att önska. Men som så mycket annat så är det tack och lov övergående.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar