Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 29 maj 2016

Stillsam söndag


Från morgon när jag ännu låg och funderade om jag alls ska stiga opp var det soligt och vackert.
Men under dagen har det blivit molnigare om än värmen är någorlunda.
Äppelträden är nu i början av sin blomning och svåra att se sej mätta på. Det händer verkligen i naturen nu och det gäller att vara uppmärksam om man inte ska missa nåt.
Maten intog på terrassen i dag men kaffet och rabarberpajen njöt vi av på insidan. Den kom visst Formula på tv.
Ville hitta nåt att göra med händerna så jag plockade fram tröjan jag stickade i vinter som jag inte var nöjd med. Plockade isär den och rev opp den. Gör om, gör rätt som det heter. Få nu se men jag håller mej med arbete åtminstone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar