Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 30 juli 2016

En kväll på stranden


Efter en dag när jag kravlat fyrfota omkring huset och rivit ogräs och vanligt gräs snabbare än en "bäss".
Efter en dag när motorn brann i min nygamla just inköpta fina Eva symaskin och jag halv har harmat ihjäl mej trots att jag är lovad pengarna tillbaka.
Då är det skönt att gubben kommer med förslag om en fotokväll vid Ohtakari i Lohteå.
Packar in kamerorna och ger oss iväg.


Det är nånting mycket fängslande och tillika rogivande att befinna sej vid havet.


Doften av hav...


..och en fotograferande hälft.


Bland oändliga mängder stenar finns även skönheter.


En bild som har det mesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar