Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 9 juli 2016

En liten utflykt


Fick en så fin bukett av våra gäster igår.
Pionen är så bedårande och jag är extra glad åt att just den fanns med.
I morse kom vi hux flux på att vi åker en sväng till Vasa, bara för att vi kan och helt utan anledning.
Så gick vi i affärer ett par timmar och hemma igen lyste solen och det var underbar sommar på vår terrass.
Så hade lillebror fotbollsmatch och kom hem haltande med uppsvälld fot. Så efter maten packade jag honom i bilen och tog honom till hvc. Nu är han lindad och går på kryckor.
Så att. Nu ska jag ut i kvällssolen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar