Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 29 juli 2016

Mässdag


Firman bjöd på inträdet till bostadsmässan i Seinäjoki för den som ville, eftersom flera av våra möbler finns med. Klart man åker.


Här får ni ett flertal bilder ifrån hus och inredningar jag gillade mest. Kommer inte orda så mycket mer om dem för hus och stilar flöt ihop i svetten och värmen.


Det var nog mycket skandinaviskt över husen och inredningen.


För den goa köksfläktens skull.


Själv har jag den sista tiden hittat det gula i inredningen, vilket jag inte trodde om mej. Men så får man inte heller vara sämre än att man kan ändra sej.


Väldigt snygga barstolar...


För väggkaklet och lejontassarnas skull.


Så ljust och fräscht.


Tänk om man hade så snygga grejer i sitt lekrum.


Karar på rad!


Jag bongade naturligtvis all väggkonst. Sari Haapaniemi hette konstnärinnan som hade flera alster i detta hus som jag för övrigt hade flyttat in i vilken dag som helst. Äkta tegel nästan överallt, nåt att verkligt sukta efter.


Skönt soffhäng.


Ja tack!


Snygg vägg. Säkert hur läcker som helst när det skymmer.


Till sist lite inspiration.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar