Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 10 juli 2016

En mera sällsynt söndag


Det är nog en skön känsla detta att inte behöva ta nån stress en söndagskväll över morgondagen.
Att veta jag är ledig, kan sova hur länge jag vill, göra vad jag vill...
Det blev en lagom fin och soft dag i dag. Mycket häng på terrassen som det ju blir så fort vädret är okej.


Vi hann faktiskt äta ute och dricka kaffet, lagom tills vi var klara öste regnet ner.
Tacksam över markiserna som gör det möjligt att sitta ute ändå fast det spiller ner. Så där satt jag och läste tidningar medan det var sol och regn om vartannat.
Nu har vi en superskön kväll på gång och jag borde sitta ute ännu ett par timmar före vi får bänka oss framför tv apparaten och fotbollsfinalen.


För den här spelaren blir det en ofrivillig paus i bollsparkandet, men glad han är ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar