Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 24 juli 2017

I sytagen


Med risk för att kära mor hinner in och läsa detta så gör jag inlägget nu.
Jag köpte ju tyg vid den där kylkauppan häromdagen. I lördags på kvällen när jag kunnat svansa omkring i stan satt jag i stället hemma och sydde mamma en axelväska. Hon har födelsedag snart men eftersom vi är borta den dagen ska hon få den i kväll i stället. Nu tyckte jag själv att den blev rätt snygg så i morse bestämde jag mej för att göra en till mej själv också. En kvinna kan väl knappast ha för många väskor eller hur? I vilket fall som helst så har man ändå ingen som passar när man väl skulle behöva en. Det är bra märkligt.


Ett passande kort penslade jag också till.
Så nu hopp i duschen, få i oss lite mat och sen i väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar