Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 14 juli 2017

Kom igång dag


Det har varit en bra dag.
En dag att komma igång med ledigheten på så att jag inte blir så överrumplad av ledighet på måndag då det riktigt börjar. När klockan var halv elva var jag klar med morgonkaffet, en bravad enligt mej.
Det tog ett tag innan jag kom igång men sedan fick jag en hel del gjort, t.o.m gräsmattan blev klippt och den fick jag hjälp med av storebror som kom på besök.
Och nu är det väl bara att slappa så mycket det går kan jag tänka mej. Böcker hoppas jag på att läsa över flera stycken. De är bra sysselsättning var än man befinner sej, i soffan i växthuset i trädgårdsgungan i sängen och på terrassen. Bästa bästa.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar