Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 10 juli 2017

Som den rödaste ros...


...är jag i fejset nu.
Vet inte ännu om det är allergin eller en rejäl sommarsnuva men jag känner att näsan lossnar snart.
Håhhå!, är det inte ett så är det nåt annat. Men det har gått bra i arbetet i dag. Dagen har gått fort och jag har haft flera arbetsuppgifter som på nåt vis kortat av dagen. Dessutom har vi kommit fint överens gubben och jag så det är lugna puckar.
Men i kväll har jag inte orkat mycket, mest legat på soffan. Hoppas verkligen snörvlandet är tillfälligt för jag har bjudit hem en vän på onsdag, en träff jag verkligen ser fram emot. Så nu håller jag tummarna att detta är bortblåst  i morgon när jag slår upp gluggarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar